Om oss

SIGILL_SKOLD_STAENDE_STOR_SVART_TEXT
medlem_str_tryggt-val

Högsta kreditvärdighet

Vi på City Trafikskola är stolta över att ha utsetts med UC Sigill och UC Certifikat som baseras på kreditvärderingssystemet UC Risk Företag. UC Risk Företag är en samling scoringmodeller, vilka är optimerade för att beräkna svenska företags överlevnadsförmåga.

Kreditvärderingssystemet beräknar risken för att ett företag hamnar på obestånd inom ett år, vilket innebär att du inte är kreditvärdig. Med obestånd menar UC en situation där företaget inte kan fullfölja alla sina betalningsåtaganden. För att lätt kunna bedöma om denna risk är hög eller låg för ett företag klassificeras alla svenska företag i Riskklasserna 1 till 5, där 5 innebär lägsta risk för obestånd.

City Trafikskola AB klassificeras i Riskklass 5, som innebär att vi har en mycket god överlevnad samt innehar högsta kreditvärdighet på 99,76%.

________________________________________________________________________________

Om oss

City Trafikskola startades år 2008 av Saied Marouki som redan tidigare jobbat som trafiklärare och har mer än 20 års erfarenhet av trafikläraryrket. Sedan dess har vi utbildat hundratals personer för B-körkort och taxikörkort samt risk - & introduktionsutbildning.

Vi strävar alltid efter att ge dig den bästa, kvalitetssäkrade utbildningen. När du kör hos oss på City Trafikskola kan du alltid räkna med en lärofylld pedagogisk undervisning med helt nya och säkra bilar.  Vi följer Transportstyrelsens föreskrifter samt håller oss uppdaterade via STR, och vårat mål är att du ska känna dig trygg och säker med ditt körkort i handen. Välkommen till oss på City Trafikskola för en prisvärd och kvalitetssäkrad körkortsutbildning!

Vad tycker våra elever om oss?

Caroline Cindy

Jag vill tacka City trafikskola för all hjälp! Personalen är grym, och körlektionerna otroligt givande! Tack vare denna körskola tog jag teorin och uppkörningen på första försöket.

DENNA KÖRSKOLA REKOMMENDERAS STARKT!

Victoria Ivarsson

Det finns inte ens ord för hur bra min upplevelse av denna körskola är! Jag har blivit så himla bra bemött och fått helt otroligt mycket stöd under min resa till körkortet.

Jag skulle valt City Trafikskola hundra gånger om, för alla som jobbar här är helt underbara människor som genuint verkligen vill att du ska bli en trafiksäker och bra förare så att du kan få ditt efterlängtade körkort så snart det möjligtvis går!!

Tuuuuusen tack för all hjälp! Ni är bäst!!

- Victoria Ivarsson

Molly Sixtensson

Helt klart den bästa körskolan i stan, personalen är så trevlig och peppande!
Tack vare alla på City Trafikskola som jag har körkort.

Rekommenderar den starkt till alla ♡